Extensii neinspirate de brand

Dacă ai un restaurant foarte bine cotat în Brașov, poziționat în centru, cu o bucătărie foarte bună și cu un renume solid construit în ani de funcționare, de ce să denumești și business-ul de catering la fel?

Există multe motive pentru care să nu faci asta și sa optezi în schimb pentru un nume nou, dar sinteza este: cateringul și restaurantul sunt două lucruri complet diferite, chiar dacă în aparență ambele se ocupă de mâncare. Restaurantul spune o poveste despre ambianță, calitate excelentă și bună dispoziție. Cateringul este despre preț, comestibilitate și promptitudine. Clienți diferiți, momente diferite ale zilei, așteptări diferite, abordări diferite.

Vei dezamăgi și vei îndepărta clienții restaurantului dacă vor apela la catering, vei pierde capital de imagine și în cele din urma – bani. Pentru că nu poți oferi la un preț competitiv nivelul de calitate și servicii cu care ei s-au obișnuit.

Faptul că e mai ușor de promovat business-ul de catering pentru că are un nume atât de cunoscut este un beneficiu pe termen scurt, efemer si cu posibile efecte negative semnificative în perspectivă. Nu merită.

Anunțuri

Posted on Aprilie 3, 2013, in Branding, Marketing, Marketingul de provincie and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: