Ce SFA să aleg pentru firma mea?

Oricine își dorește un software de gestiune a agenților de vânzări cât mai bun. Să fie performant, să fie recunoscut, să aibe rezultate excelente. Să includă funcționalități avansate de management al clienților. Să aibă cât mai multe rapoarte, să fie cât mai flexibil, să se poată adapta tuturor ideilor managementului.

De obicei asta duce la achiziția unei soluții mari, complexe, de multe ori foarte scumpă. Va fi excelentă, dar dificil de administrat. Și până la urmă nu e suficient să implementezi o soluție informatică excelentă – este mai important să o administrezi corect din prima zi și să ai un timp de recuperare a investiției cât mai scurt.

Cu alte cuvinte, dacă ceea ce te interesează este ca agenții să poată transmite comenzile în timp real la depozit, probabil ai nevoie de un program care să facă exact asta – și nu cu mult în plus.

Dacă te interesează 5 rapoarte de activitate zilnică și profitabilitate, cele 1000 de rapoarte ale unei soluții extrem de performante nu vor genera decât confuzie.

Cred că e mai înțelept deci să te îndrepți către soluția mai simplă, mai funcțională, potrivită. Cea mai bună pentru afacerea ta, mai degrabă decât cea mai bună de pe piață.

Anunțuri

Posted on Aprilie 6, 2011, in Organizatie, Software and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Si totusi care ar fi variantele???

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: